Filmy Gry Komiks Uncategorized

Stare Konie radzą: Jak przeczytać, ograć i obejrzec wszystko

img_2483

Zaległości, zaległości – w pracy, w domu, w ogrodzie. Ok, z tym ostatnim to akurat nie mam nic wspólnego ;). W każdym razie – im dalej kroczymy tą ścieżką śmiertelności, tym więcej zaległości i niespełnionych obietnic, pragnień czy życzeń pojawia się na naszej drodze. Pamiętacie te czasy jak mogliście czytać wszystkie komiksy czy książki na bieżąco? Zagrać w każdą zajebistą grę i poświęcić jej odpowiednią ilość czasu? Czy też może oglądać wszystkie odcinki fajnych seriali czy każdy film o którym przeczytałeś ostatnio na necie? Ja pamiętam, dawno to było i te czasy już nie wrócą. Parę miesięcy temu zresztą napisałem arta o tym, o tym jak „nieogarniam” i że to takie fajne, bring it on i tak dalej. Tylko że to nie jest takie proste…

Kupka Wstydu

Nie wiem kto pierwszy użył tej nazwy, może był to Cubituss z zagraceni.pl?  Pewnie się mylę… ale to nieistotne w tym momencie – „kupka wstydu” to zbiór naszych książek, gier, filmów, i innych obiektów naszego „kultu” które bardzo chcielibyśmy ogarnąć, ale po prostu nie mamy na to czasu. Kupujemy więc kolejne „fanty” do kupki, składujemy to wszystko z nadzieja że w końcu uda nam się być na bieżąco. Za tydzień, za miesiąc, za rok, nigdy.

img_2480

W pewnym momencie mamy tyle „dobra” że tylko dożywotnie bezrobocie, 48-godzinna doba, oraz porzucenie rodziny i wybranie życia pustelnika pozwoliłoby nam ogarnąć te wszystkie zaległości. Niestety ostatnie zdanie ciężko byłoby wpleść w prawdziwą rzeczywistość (może tylko to dożywotnie bezrobocie, ale to tylko jeśli wygram dzisiaj w totka;) a więc trzeba znalesc rozwiązanie tego „problemu”.

Może kupować mniej?

Bardzo dobry pomysł! W wieku 32 przestanę co tydzień/dwa kupować kolejne gry i będę oszczędzał! Aha, za parę lat kupię jacht, domek w Miami a kobiecie konia (na biegunach chyba) i wycieczkę dookoła świata. Bardzo śmieszne, równie dobrze mógłbym zostać „zwykłym szaraczkiem” i wpierdalać telenowele oraz oglądać inne fast foody. To się nie da, uzależnienie postępuje i już za późno żeby co zmienić. Przecież nie po to tak ciężko pracuje, żeby kisić kasę w skarbcu i potem w niej pływać? 😉

Ograniczyć/Odpuścić niektóre media?

Yup, od dziś będę tylko czytał komiksy – subskrypcja Marvel Unlimited, zeszytowki z Forbidden Planet i „grzbiety” z Amazona, będzie super. Może brzmi to śmiesznie ale nie jest to taki zły pomysł – komiksy są zajebiste, jeśli myślisz inaczej to nie wiem co robisz na naszym blogu. Ale! Uwielbiam grać. Uwielbiam też i pomysłowe seriale. Jak i wyjątkowe (no dobra, te popularne też) filmy. Cholera, dlaczego za gówniarza nie wkręciłem się w zbieranie znaczków, albo monet? Byłbym teraz obrzydliwie bogaty i znudzony 😦

img_2484

Stworzyć mega plan ogarnięcia zaległości?

Też tak można. Ale przecież spontan, chaos. Taki wybór nieprzeczytaych/nieogranych/nieoglądniętych daje mi nieprawdopodone pole wyboru. Może za chwilę w końcu przeczytam vol.4 Sagi? A może dokończę ta Zelde na 3DSie? Nie wiem! To jest właśnie piękne w naszym hobby, co chwilę tworzymy nowe, randomowe rzeczywistości, włażąc umysłem w nowe, randomowe rzeczywistości! Wow, chyba już odpływam 😉

Sprzedam wszystko i pojadę w Bieszczady?

Polskie góry są świetne. Bardzo mi się podobają, polecam, choć nie byłem chyba z 15 lat. Ale żebym miał moją kolekcję (vol.5 chyba, już trochę rozlazła po świecie, ale to temat na kiedy indziej pt „nie pożyczaj bo ludzie to chamy”;) sprzedawać za grosze, żeby kupić potem pizzę (z mikrofali!) w schronisku za 20zl? Chyba kogoś pogieło! 😉

img_2479

Multiversum

Rozwiaznia na ten moment nie ma. Kupka rośnie. Czasu nadal za mało. Na półce leży z 20 nieprzeczytanych „zeszytowek” z Marvela/DC/Image. Na plejaku muszę (chcę!) ukończyć Dishonored 2, Titanfall 2, DLCki do Wiedzmina3 i ponad 50 innych tytułów. O grach z x1/x360 nawet nie ma co pisać, dwa żywota to za mało. Do tego te filmy w kolejce na Netflixie i Amazon Video. Fajnie jest to nieogarniac, ale i też fajnie byłoby to w końcu ogarnąć. Ale kupka rośnie. Właśnie ściągnął się „Inside”, podobno świetny indyk. Aha, kurier zapukał, jest i paczka: zbiór klasycznych „Shadow Of The Bat”. Chyba muszę się sklonować. Kupka rośnie dalej. Kobieta moja piękna kolejny serial dla nas znalazła, wow, dzięki laska. O, tej serii z Image jeszcze nie znam, świetne recenzje zbiera. Dlatego właśnie… (STOP)

Idę zrobić sobie drinka, z hobby nie wygrasz. A kupka wstydu będzie rosnąć już zawsze.

(van)

img_2485

3 komentarze

  1. Świetny artykuł 🙂 a co do kupki wstydu to sam mam z tym problem. Dziesiątki komiksów, książek i gier czeka. Ale znalazłem sposób na to żeby kupka nie rosła i żeby się nią na razie nie przejmować. Wróciłem do Monster Hunter Freedom Unite i dałem się pochłonąć tej grze całkowicie. Na bide potrzeba jakieś 100 godzin, żeby zrobić podstawowe questy nie mówiąc już o tych z wyższej rangi (na hltb main story + extra to 199h a completionist 460) . Sam już nabiłem jakieś 60 godzin i gram dalej. Ciężko, żeby kupka rosła kiedy coś tak zajmuje mój wolny czas. Człowiek nawet nie myśli, żeby coś nowego kupować. Ode mnie macie lajka i czekam na kolejne artykuły. Pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Dziekujemy za mile slowa :). Wkrecanie sie w jeden tytul ma swoje plusy, mialem tak z muliplayerem w Modern Warfare 3, jednak kupka rosla mi wtedy i tak ;). A co do Monstera to odrzucil mnie kiedys na psp, mysle o sprobowaniu na 3ds ale kiedy jak i tu zaleglosci, a konsole ninny tylko w podrozach uzywam;(. Dzieki za lajka i do przeczytania niebawem, milego wieczora:)

    Lubię to

Skomentuj

