Fotorelacja Komiks

Zwiedzamy: GOSH! London

 

download (1)

W moich poszukiwaniach „najlepszego sklepu z komiksami na świecie”, nareszcie zawitałem do „GOSH!” w Londynie (Soho).   Odwiedzenie tego miejsca miałem w planach już od dawna, jednak zawsze brakowało czasu lub chęci. Co najlepsze, sklep znajduje się 5-10 minut pieszo od Londyńskich „Forbidden Planet” oraz „Orbital Comics”.

Od wielu miesięcy myślałem że „GOSH!” skupia się wyłącznie na wydawnictwach niezależnych/europejskich, a komiksy od „wielkich” są tutaj ledwo widoczne. Jakże się myliłem…

Pierwsze piętro (Polski „parter”) to głównie Image, Indie (niezależne!;), albumy europejskie (w angielskiej wersji językowej) i oferta dla dzieci. Wow, mają tutaj naprawdę piękny wybór! (Jest „Arab Przyszłości 2”, ale poczekam już na wersje od Kultury Gniewu) Do tego kilka promocji („Bolland Strips!” wpadło za £5) i rewelacyjne malowidło na witrynie sklepu (aż szkoda że lokal mieści się w bocznej uliczce).

W „podziemiach” rządzą superbohaterowie (+półka z 2000AD), i pomimo że nie ma tutaj tylu „back issues”, co w „Comic Connections” (fotorelacja na fb z poprzedniego tygodnia, na blogu niebawem), to znalazłem tutaj najlepiej prezentującą się,  oraz najatrakcyjniejszą ofertę „zeszytówek” jaką widziałem kiedykolwiek – popatrzcie na zdjęcia, jak świetnie jest to pokatalogowane i jak schludnie  wygląda. Pasja! Na dodatek,  mamy tutaj rewelacyjny wybór „komiksów za funciaka” oraz „paczki” z miniseriami w atrakcyjnych cenach. Niektóre sprzed 20-30lat. Pewny „masakrator” za £10 nawet wpadł mi w oko, 3-częściowa historia wiele lat temu wydana u nas przez TM-Semic. Ale nie mogę wam napisać o co konkretnie chodzi, jeszcze mi to „zabierzecie” przed wypłatą! 😉

Podsumowując: MIÓD miejscówka! Na tą chwilę mój ulubiony „komiksowy” i nowy koszmar dla mojej babeczki –  będę tam zostawiał kasę jak opętany 😀

Jeśli planujecie zwiedzać stolicę Angli, koniecznie zawitajcie do „GOSH!” – Warto!

Zapraszam do fotorelacji!

van

 

3 komentarze

Skomentuj

